Cégismertető

Üdvözöljük oldalunkon!               

 

A német minőség a magyar otthonoknak is jár.

A Szuromi Nyílászárók Kft. azzal a céllal jött létre, hogy tulajdonosa és vezető menedzsmentje, többéves gyártói tapasztalatát felhasználva, a magyar nyílászárópiacon évek óta eluralkodott ár-koncentrált, csak tömegtermelésre hajló tendenciát, mely gyakran minőségi csökkenéssel jár együtt, kimozdítsa a jövőbemutató építészeti lehetőségek és a ma egyre nagyobb fontosságú energiagazdálkodás, az energiahatékonyság növelése felé. Egy ilyen, rugalmas, ugyanakkor önmaga felé magas minőségi elvárásokat támasztó gyártói háttér létrehozásában fontos szerepet játszott az az egyre szélesebb körben megjelenő igény, melyet az energiaárak folyamatos növekedése illetve a jelentősen felhígult szakmai kör sok esetben csalódottságot keltő, az egyedi elvárásokat figyelmen kívül hagyó szereplője hagyott maga után. Ezen cél megvalósításában kiváló partnerre talált a több évtizedes múltra visszatekintő német REHAU-ban, fő profil-alapanyag beszállítóként . A  két cég eddigi sikeres együttműködése máris olyan  hasznos folyamatokat indított el a hazai építőanyag-kereskedelem nyílászáró szegmensében, ami példamutató lehet a közeljövő építészeti, épületfelújítási, energetikai fejlesztései során.

szoveg_kepek_02_csarnokAz üzem telephelyéül az iparág hazai „Mekkájaként” ismerhető Heves megyei Füzesabonyt választotta, mely település logisztikai szempontból az M3 autópálya közvetlen szomszédsága és a folyamatos fejlesztéshez szükséges nagyszámú tapasztalt szakmunkaerő fellelhetősége miatt ideális.

A cég 3000 m2-es gyártócsarnokában, automatizált körülmények között, napi 100-150, egyedi igények alapján tervezett nyílászáró egység készül, rövid gyártási határidővel. A gyártott termékek minőségét a legszigorúbb gyártói és a REHAU, folyamatos technológiai ellenőrzése biztosítja, melyhez a -mai viszonyok között egyedülálló módon- 7 év gyártói garancia társul.

A késztermék folyamatosan bővülő országos szakkereskedői viszonteladó hálózaton keresztül jut el, fő felhasználói csoportjához, a magyar családok otthonába illetve exporttevékenysége nyomán Nyugat-Európába. Határon túli kereskedelme továbbá a magyar termelőerő pozitív európai megítélését és a nemzetközi kereskedelmi potenciál a hazai gazdaság növelésébe való bevonását, ezzel együtt a helyi munkahelyfejlesztést is elősegíti.